zaterdag 23 maart 2013

Pasen ~ Pâques ~ Ostern - Easter

Hallo allemaal!

Hierbij de beloofde foto's van mijn Paasdecoratie. 

Mijn chocolade malletjes zijn toch wel favoriet. 
Hoeveel chocolade kippen, eieren en haasjes zouden ermee gemaakt zijn en hoeveel kinderen hebben ervan genoten? We'll never know.. 

Dit jaar vieren we Pasen bij mijn zusje die een brunch voor ons klaarmaakt. 
Dat wordt smullen! 

Wat zijn jullie plannen voor Pasen?




Nog steeds heel blij met mijn kippenmalletje. 



Oude Franse malletjes gekocht bij The Old Stuff shop.



Een van mijn (nieuwe) favorieten bloemen.. 



Een nieuw-oudje; een kistletter van Jeanne d'Arc Living. 




Mijn eigen Paashaas. Gevonden op een brocante markt. 
De mal stamt uit de jaren '30-'40. 

Is het geen plaatje?! 



Een schattig Paaskaartje van Jeanne d'Arc Living.



Een stilleven op de plank in de woonkamer.
Het mooie ei met kanten kleedje in een prachtig schaaltje kreeg ik van mijn lieve vriendinnetje Mandy voor mijn verjaardag. 
Wat kent ze mij toch goed :)




Eieren in een draadmandje horen er natuurlijk ook bij!




Ik vind het zo leuk dat steeds meer brocante mijn huisje als eindbestemming 'vindt'. 

Nu nog even wat huishoudelijke klusjes en dan spendeer ik de rest van mijn zaterdag aan 'Return to Cranford' en 'Storage Wars' (geweldig programma op History HD!). 

Morgen de laatste proefwerken nakijken en verder met opruimen.





Ik hoop dat mijn plaatjes jullie mochten inspireren!

Fijn weekend allemaal en alvast hele fijne Pasen!




Lieve groet,

Nadine




Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. Beautiful pictures! I love vintage, the white scale, the white flowers...
    Have a nice week end
    Michela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk zeer inspirerende foto's, Nadine! Ik vind deze stijl zo gaaf, vanlieverlee komt er ook steeds meer van deze stijl in mijn huis!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Nadine, jouw paasversiering! Mooie al die malletjes!
    Fijne dagen gewenst!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine