woensdag 20 maart 2013

Mooie borduursels

Deze foto's wilde ik vandaag toch nog even met jullie delen.. 

Een tijdje geleden vond ik dit prachtige monogram op Marktplaats. Een oudje uit 1908, helaas mist het papiertje een stukje van een hoekje. 
Wat was en ben ik blij hiermee, vooral omdat ik deze nog niet eerder ben tegengekomen. Helaas geen letter N, maar wel de P van Pâques & Pasen :) 


 

Jeanne d'Arc Living heeft ook een doosje met dergelijke monogrammetjes uitgebracht. Het zijn stuk voor stuk plaatjes en het doosje bevat alle letters van het alfabet. Leuk om aan een cadeautje te hangen en het persoonlijker te maken. Daar ga ik ze in ieder geval voor gebruiken. 







Fijne avond allemaal!



Lieve groet,

Nadine


Best Blogger Tips

1 opmerking:

  1. Wat een mooie vondst, Nadine! En die monogrammen van JDL zijn ook gaaf, inderdaad ook leuke cadeautjes. Lieve groetjes en een fijne avond! Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine