maandag 4 maart 2013

First day of Spring

De winter is mijn favoriete seizoen.. Ik vind het heerlijk om dikke truien aan te hebben, 's avonds onder een dekentje op de bank te liggen met kaarsen en warme chocolademelk met slagroom en caramelsaus. 

Vandaag was de eerste echte lentedag, het zonnetje scheen en de temperatuur was prima. Tijd voor de lente decoratie. Ook weer leuk om te doen :)

Mijn hyacinten zijn ondertussen uitgebloeid en nieuwe hyacinten en witte druifjes zijn ervoor in de plaats gekomen.

Mijn sfeerhoekje met de weegschaal in de keuken blijft een favoriet. De dennenappels en kerstballetjes hebben ondertussen plaats gemaakt voor kwarteleitjes en paasmalletjes.

Veel brocante decoratie voor Pasen heb ik nog niet, maar dat komt wel.. 


Fijne avond en week allemaal!






Lieve groet,

Nadine 





Best Blogger Tips

5 opmerkingen:

  1. Dit ziet er al heel gezellig uit, heerlijk al dat wit! Ik hoop dat je die dikke truien binnenkort voorlopig in de kast kan laten, want ik heb reuze zin in de lente!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die paasmallen, het ziet er heel gezellig uit...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms heb je gewoon heel weinig nodig om al een lekker paas sfeertje in huis te krijgen!

    Hoewel ik geniet van het voorjaarszonnetje heb ik mijn winter truien nog niet opgeruimd hoor! Ik ben ook een koukleum ;-))
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nadine,
    mooie foto´s uit jouw keuken!
    Ik vind het wel heerlijk dat nu weer het voorjaar komt...geweldig!
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine