donderdag 21 maart 2013

High Tea voor mijn verjaardag

Twee weken geleden was ik jarig en ook dit jaar heb ik een high tea georganiseerd voor mijn liefste vriendinnetjes. Het is ieder jaar weer een behoorlijke klus, maar het is ook zo gezellig. Gelukkig kreeg ik hulp van mijn mama en zusje.

Dit jaar was er helaas te weinig tijd voor een eigen taart of cupcakes, maar er was genoeg ander lekkers aanwezig.

Een week eerder had ik de doily-slingers al gemaakt en opgehangen. En... ze hangen er nog hihi.

Mijn Royal Albert kop en schoteltjes mochten weer op tafel, samen met mijn mooiste taartplateau's, schaaltjes, bordjes en bestek.

Helaas ben ik vergeten een groepsfoto te maken, daar baalde ik wel ontzettend van. Volgend jaar houd ik vast weer een high tea en zal ik de groepsfoto echt niet nog een keer vergeten.


Lieve meiden, bedankt voor alle gezelligheid! Dikke kus




Heel eenvoudig! Men neme een wit lint, verschillende doilies en lijm. Vervolgens kan het vouwen en plakken beginnen. 



Dit roosje kreeg ik van enkele mentorleerlingen.



Fijne avond!



Lieve groet,

Nadine




Best Blogger Tips

12 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er heerlijk uit, zeg! Zou zo willen aanschuiven, ziet er zeer aanlokkelijk uit! Fijne avond en geniet ma na. Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er geweldig uit, dat minty kopje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd nog Nadine! Wat leuk zeg zo´n high tea, dit idee had ik ook al voor komend jaar, maar alles zelf maken??? Poeh, toch wel veel...
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel!

    Nou, alles zelf maken.. Enkele dingen zijn zelf gekocht en klaargemaakt :) En daarbij had ik hulp. Maar, het is inderdaad veel werk..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my, has it really been a year already since we featured your lovely birthday high tea on our blog?! Happy (although belated) birthday, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik kon zo aanschuiven, zo mooi ziet jouw tafel eruit...gezellig en sfeervol....Prachtig...en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit! Ik maak met Pasen meestal een high tea, inderdaad veel werk maar wel de moeite waard. De slingers zijn echt heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!
    Dat ziet er gezellig uit!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!
    Dat ziet er gezellig uit!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel!

    Thank you, Lissa! Yes, it's been a year already. Time flies, doesn't it?! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. na, dann herzlichen Glückwunsch nachträglich !!!! ich hatte auch am 8.März Geburtstag, aber ..... ganz ehrlich : soooooo schön sah es bei mir nicht aus !!!! Die Idee mit den Tortendeckchen ist super!!!!

    der Award ins Leben gerufen wurde. Esmit Entsetzen habe ich festgestellt, dass ich mails über mein google mail konto nur in meinem smartphone habe, aber nicht als mail eingang im PC oder als Kommentar im Blog, uuuiiiihhh, deshalb antworte ich Dir erst jetzt -:))))
    ja, ich habe den Award bekommen und an Dich und andere weitergereicht. In meinem Post steht (hoffe ich jedenfalls) genau, weshalb und warum ist alles kein MUSS, (die Fragen kannst du gerne bei mir kopieren (die Antworten auch *gggg*).
    Viel spaß !!!!

    herzliche Grüße
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom net voor het eerst op je blog. Gefeliciteerd nog! Je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine