zondag 27 september 2015

Baby Boo's

Hallo allemaal, hi all!

Zaterdag bezocht ik voor de derde keer de jaarlijkse Pompoendagen bij Kwekerij Bastin in Aalbeek. 
Ook nu weer op zoek naar de schattige Baby Boo's, kleine witte pompoenen. Aangezien ik een van de eersten was, had ik keuze genoeg. 

Thuis hebben ze onder andere een plekje op mijn oude bureautje in de woonkamer gekregen. Een mooi kleurenspel van witte en beige tinten.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

On Saturday I've visited the yearly Pumpkin days at Nursery Bastin in Aalbeek for the third time. 
Again on the search for the cute Baby Boo's, little white pumpkins. 
As I was one of the first, they had enough to choose from. 

Some of them found their place on a little desk in my living room. A beautiful range of white and beige colors. 




Hebben jullie ook al pompoenen in huis?

Did you already decorate your house with pumpkins?











Lieve groet, love,

Nadine



Best Blogger Tips

8 opmerkingen:

  1. hi nadine
    your pumpkins look really great and you have decorated them perfectly.
    nice greetings from carinthia, austria
    kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So lovely Nadine. Your home is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De baby boo's liggen perfect te wezen op je bureautje. Ik heb zaterdag een mini pompoentje gehaakt, in het wit, natuurlijk. Ik ga er nog een paar haken in andere maten.
    Groetjes,
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En wat leuk!!! Daar zou ik wel eens een foto van willen zien!

      Liefs, Nadine

      Verwijderen
  4. Love the little ghost pumpkins mixed with your beautiful rustic Nordic style.
    A beautiful October fest to you my dear.

    Xx
    Dore

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine