woensdag 20 december 2017

Kerst ~ Christmas ~ Weihnachten ~ Noël 2017

Hallo allemaal, hi all!

Kerst 2017

Graag laat ik jullie enkele detailfoto's van mijn Kerstdecoratie zien. Ook dit jaar vond ik prachtige oude Kerstdecoratie voor mijn verzameling. 

Zoals jullie weten, plaats ik niet meer veel op deze blog. 
Ik nodig jullie dan ook van harte uit mijn Facebook pagina en Instagram te volgen: 

Fijne feestdagen! 

Lieve groet, Nadine
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Christmas 2017

I would love to show you some pictures fom my Christmas decorations. This year I also found beautful old decorations for my collection. . 

As you may know, I'm not posting a lot on this blog anymore, so I would love for you to follow me on Facebook and Instagram:  

Happy holidays! 

Love, Nadine


























Best Blogger Tips

8 opmerkingen:

  1. Zooooo mooi, dat kastje. Het blijft mijn favoriet. Fijne feestdagen,
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nadine,

    Wat een prachtige oude kerstversiering heb jij verzameld........schitterend
    Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2018

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal! Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have a really beautiful home.

    Hugs
    Lone

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine