zaterdag 25 april 2015

Anjers ~ Carnations

Hallo allemaal, Hi all!

Één van mijn favoriete bloemen! 
Gisteren kocht ik een bosje anjers en trosanjers in een prachtige zachtroze kleur en zette ze samen in een vaas. 

Zijn ze niet mooi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

One of my favorite flowers!
Yesterday I've bought a bunch of regular and small carnations in a lovely soft blush pink and put them together in a vase. 

Aren't these just wonderful?


Fijn weekend! Have a great weekend!







Lieve groet, love,

Nadine




Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. Oeps, voor een keer ben ik het niet eens met je smaak, maar daar moet je vanzelfsprekend geen rekening meer houden. Ik hou namelijk niet van anjers. Maar de foto vind ik wel heel mooi. Fijne week gewenst, ondanks de niet zo prettige temperatuur die voorspeld is.
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En dat is toch niet erg :) Niet iedereen houdt van anjers.

      Fijne week!

      Lieve groet, Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine