zondag 12 april 2015

Bureautje ~ little desk

Hallo allemaal,

Een tijdje terug kocht ik dit bureautje bij Le Passé.
Het stamt uit België, rond 1930-1940. 

Mijn interieurboeken en -magazines bewaarde ik voorheen in een oud, metalen flessenrek. Ook heel leuk. 
Nu ik echter geen industriële spullen meer in huis heb, ben ik op zoek gegaan naar iets anders. En dit houten plaatje was perfect. Bovenop kan ik mooie spulletjes plaatsen en onderin mijn woonlectuur. Weer een stapje verder in de overgang naar oude meubelstukken.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hi all!

A while ago I've bought this little desk online. 
It was bought in Belgium and it's from the 1930's-1940's. 

So far I've stored my home interior books and magazines in this old, metal rack for wine bottles. Also very nice. 
But ever since I haven't got any industrial things left in my home, I start searching for a replacement. And this lovely, wooden desk was perfect. On top I can place pretty things and below all of my reading stacks. 



Q ~ Waar bewaren jullie de woonboeken en -tijdschriften? 
Where do you keep your home interior books and magazines?







Een fijne zonnige avond gewenst!



Lieve groet, love,

Nadine





Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

  1. Werkelijk een heel mooi bureautje. Ik bewaar mijn woontijdschriften/boeken overal en nergens. Vandaag heb ik spullen verkocht op de rommelmarkt te Veldwezelt (tegen Maastricht). Een mens verzamelt wat en dan wordt het zo onoverzichtelijk. Maar de verkoop van waardevollere stukken liep niet lekker. Misschien toch maar spullen sorteren voor de kringloopwinkel.
    Fijne week,
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi bureautje Nadine, past perfect bij de rest van je prachtige interieur....het schilderij is ook een plaatje....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine