zondag 20 november 2016

Adventus 2016

Hallo allemaal, hi all!

Volgende week zondag is het alweer de eerste advent. 

Dit jaar wilde ik iets anders dan een krans (deze maakte ik in 2015). En ik besloot om een oude spiegelplaat als basis te gebruiken voor een 'adventsschaal'; heel eenvoudig met vier kandelaars, wat tilantia en oude Kersthangers. Met het resultaat ben ik heel blij, het weer eens iets anders dan de gebruikelijke krans. 

Het Kerstmannetje (op een knijpertje) is een favoriet dit jaar en brengt een tintje kleur in het geheel. De draadballen vond ik als set van vier op Marktplaats, wat ben ik hier blij mee! Twee jaar geleden vond ik er al twee en ben ze sindsdien niet meer tegengekomen. 

It's beginning to look a lot like Christmas 🌲

Fijne zondag allemaal!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Next week is the first Advent Sunday. 

This year I decided to decorate an old mirrorplate instead of a wreath (this one I've made in 2015) with candle holders, tilantia and old ornaments. I'm very pleased with the result. 

The little Santa Claus is my favorite this year, with it's touch of color. The wired ornaments were found on the internet, so happy with those! 

It's beginning to look a lot like Christmas 🌲

Have a wonderful Sunday! 













Lieve groet, love,

Nadine



Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat mooi. En dat ik daar nog niet zelf ben opgekomen om 4 verschillende kandelaars te gebruiken. En het kaboutertje steelt de show! Groetjes,
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Eenvoudig, echter wel feestelijk :)

      Liefs, Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine