donderdag 31 december 2015

2015 most read blogposts

Hallo allemaal, hi all!

Al vaker zag ik blogberichten voorbij komen met de meest gelezen berichten van dit jaar. 
Nadat iemand op Facebook de vraag stelde hoe hier achter te komen, ben ik op zoek gegaan en heb ik het gevonden. Zo leuk om te ontdekken welke dit zijn! 

Graag toon ik jullie de vijf meest gelezen blogberichten van dit jaar. Ik heb er erg van genoten deze te plaatsen! En nog meer van alle leuke en lieve reacties, hier en op Facebook!

Ik dank jullie hartelijk voor alle steun, in welke vorm dan ook! 
Hierbij wens ik jullie een gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2016 toe! 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Today I would like to show you the five most read blogposts this year. I enjoyed posting them!
Thank you so much for all the sweet and lovely comments, here and on my Facebook page!

I thank you for all your support! Wishing you a happy, loving and healthy 2016!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Hier gaan we dan! Here we go!

Op nummer 5 staat een persoonlijke favoriet:

Favoriete hoek ~ favorite corner







Op nummer 4 staat mijn laatste grote blogbericht: 

Kerst ~ Christmas ~ Weihnachten ~ Noël 2015






Op nummer 3 staat:

Woonkamer make-over ~ Living room makeover. Mooi om te zien hoe mijn huis gegroeid is tot mijn eigen!





Op nummer 2 staat nog een persoonlijke favoriet:

Kerst Noël Christmas 2014





Rapapapapapa.... en op nummer 1 staat:

De brocante fair in Emst. Wat was het mooi!!







Lieve groet, love,

Nadine
Best Blogger Tips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine