zaterdag 1 november 2014

Nieuwe oudjes

Hallo allemaal,

Na de afgelopen maanden nauwelijks brocante/antiek gekocht te hebben, heb ik in de laatste twee weken prachtige spulletjes gevonden; een hoedenstandaard voor mijn oude mutsje, een ladeblok voor in de keuken, een rek voor aan de keukenmuur (foto volgt later) en een bakkersblik voor boterkoekjes. 

Daarbij heb ik een hele tijd geleden een kleine girandole gekocht, maar hier had ik nog geen foto's van gemaakt. 

Het oude keukenrek laat ik jullie in december zien. 
Aangezien ik een lek in de badkamer had, zijn er vochtvlekken op de muur in de keuken (parallel aan de badkamer) ontstaan. Gelukkig is de lekkage verholpen, maar nu is het nog even wachten tot de muur weer vochtvrij is en we kunnen behangen. 
Wel een perfect moment om die keukenmuur opnieuw 'in te richten'. 

Voor nu onderstaande foto's. 





Het ladenblok en de girandole vond ik bij Vita Huset.
Deze staat nu op de eetkamertafel, maar verhuisd naderhand naar het keukenblok.





Het mutsje kocht ik vorig jaar bij De Tweede Lente 
en de hoedenstandaard kocht ik bij Kippenhokkie.





Het bakkersblik met het opschrift 'Boterkoekjes' vond ik op Marktplaats. De knopjes vind ik zo leuk.







Hierbij wil ik alle lezers, ook de anonieme, bedanken voor het volgen van mijn blog en het geven van reacties. 


Ik wens jullie een heel fijn weekend! 




Lieve groet,

Nadine





Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige spullen Nadine....de hoedenstandaard en het mutsje...zo mooi en ook het ladeblok.....en het bakkersblik...oohh wat is dat genieten....

    fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine