maandag 9 juni 2014

Plaatjes uit de tuin

Hallo allemaal,

Vanavond enkele plaatjes uit mijn tuintje. 

Wat geniet ik toch van ieder knopje dat open gaat... 
Op dit moment bloeien de lavendel, hortensia en rozen. 




Bovenstaande foto maakte ik vorige week van de Pink Wonder hortensia. 



Ontpopt tot fijne bloemetjes in een zachtroze kleur.. 




Deze Eglantyne roos bestelde ik enkele weken geleden. 
Bij levering had de plant al 15 knoppen die nu langzaam open gaan.

Één dag later (na het onweer van maandag) is de roos al ver open en toont de lieve, roze kleur (in hoeverre een kleur lief kan zijn hihi)



Uiteindelijk ziet de roos er zo uit:





Wat vind ik dit toch een prachtige lavendelsoort; Miss Katherine.





Fijne avond en tot de volgende post!



Lieve groet,

Nadine





Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor Nadine!
    Vooral als je tuin zo de eerste keer
    "tot leven komt"!
    Ben benieuwd wat er nog allemaal
    gaat bloeien!
    Lieve groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine