zaterdag 29 maart 2014

Kistje

Hallo allemaal,

Gistermiddag bezocht ik Trouvailles et Bagatelles in Kerkrade om de nieuwe JDL te kopen. 

Hier zag ik een schattig kistje in een prachtig kleurtje. 
Ondanks het feit dat ik niet meteen een plekje kon bedenken, 
kon ik deze toch niet laten staan. 

Ik zocht al een tijdje naar iets om het dienblad op het aanrecht te vervangen en bij thuiskomst bleek het een perfect maatje voor mijn verzameling potjes en plankjes, vooral qua kleur.








Fijn weekend!



Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. Hoi Nadine,

    Hij is super gaaf en dat slotje..schitterend. Ik wens je een mooie dag. X Roz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Ben er ook heel blij mee. Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net je blog ontdekt.....leuk, genieten.....en dat kistje was ik ook voor gevallen....alleen het slotje is al mooi :-)
    Lieve groetjes
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Wat leuk! Dank je wel en welkom!

      Fijne avond.


      Groetjes,

      Nadine

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine