dinsdag 7 januari 2014

De laatste dagen..

.. met mijn Kerstspulletjes. 


Dit jaar heb ik prachtige, oude spulletjes gevonden en het idee dat ze nu een heel jaar in de kast liggen, vind ik niet zo leuk. 

Maar, aan alles komt een einde. Helaas ook aan Kerst 2013. 
Aanstaand weekend ga ik alles opruimen en uitzoeken wat ik niet meer zal gebruiken, nu er het een en ander bij gekomen is. 

Gelukkig kan ik deze week nog even genieten van de 'Kerstgezelligheid'. Ook haal ik nog enkele oude kerstfiguurtjes op, die ik van een aardige mevrouw mag overnemen.





~* Voor 2014 wens ik jullie alle goeds en een jaar vol geluk en gezondheid! ~ * 
















Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

2 opmerkingen:

  1. Nadine, bedankt voor je nieuwjaarswens, jij ook een goed 2014 toegewenst!!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I wish you a kinder, brighter year ahead! :) Happy 2014, dear!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine