zondag 16 juni 2013

Pioenroos

Hallo allemaal,

Het is even stil geweest hier achter de laptop. 
Ik heb niet veel nieuws gekocht en binnenkort ga ik aan de 'herinrichting' en zal ik ook weer nieuwe foto's posten. 

Eerst nog twee weken school en dan is het weer tijd voor de zomervakantie. Wat gaat zo'n schooljaar toch snel voorbij.. 
Mijn klasje zal ik wel gaan missen. 

7 weken vrij.. Op de planning staan brocante tochtjes, dagjes uit en een weekje naar de Cotswolds. Daar verheug ik mij nog het meeste op. 


Voor nu even alleen een foto van mijn favoriete bloem, de pioenroos. 
Deze staan in een vaasje op mijn witte kastje naast een stapeltje oude boekjes. 

Afgelopen vrijdag kocht ik een bos roze pioenrozen bij mijn vaste bloemenstand en ik kreeg een gratis bosje open pioenrozen mee, in een prachtige kleur roze.. 






Fijne zondag allemaal!




Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

6 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Nadine, die pioenroos!
    Ben benieuwd wat je allemaal van plan bent in je huis...
    Tot gauw!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT EEN HEERLIJKE BLOEMEN HE
    IK BLIJF DR VAN GENIETEN

    IK HEB NET NOG EEN POST GEPLAATST MET EEN ODE AAN DEZE MOOIE ROZEN

    NEEM IS EEN KIJKJE

    HIER NOG VIER WEKEN WERKEN EN DAN DRIE WEKEN VRIJ
    EVEN LEKKER VAN ELKAAR ALS GEXZIN GENIETEN UITJES VOOR DE KIDS EN NATUURLIJK OOK WAR BROCANTE HIER OP HET PROGRAMMA

    GR CINDY

    GR CINDY

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nadine,

    Ook mijn favoriet :-) Ze zijn prachtig en die kleur die is het helemaal he :-)

    Geniet ervan.


    Liefs,
    Rozmeen
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo dames!

    Zo blij dat het weer pioenentijd is :)

    Rozmeen: Love that color!
    Nicole: tot vrijdag!
    Cindy: Veel plezier!


    Liefs,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze staan prachtig, je pioenen. In de tuin zijn ze ook eindelijk tot bloei gekomen en verspreiden een heerlijke geur. Ik denk dat ik ze nu toch even afknip om er binnen ook van te genieten, als ik jouw foto zo zie. En ook omdat ze onweer en regen hebben voorspelt. Zou jammer zijn als ze knakten. Succes met het restylen! Ben benieuwd!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik wil ze ook graag in mijn tuin.. Maar die verbouw ik volgend jaar en dan komen er zeker weten pioenrozen! :)

      Dank je wel!

      Verwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine