zondag 16 maart 2014

Stapels witgoed

Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik al mijn schalen bij elkaar gezocht en drie stapel(tje)s gemaakt in de buffetkast. 

Een mooi geheel met prachtige tinten wit van huize Boch en P. Regout. Oh, wat houd ik daar toch van. 
Dat is ook de reden waarom ik ze blijf kopen. 
Natuurlijk zal ik ze nooit allemaal tegelijk kunnen gebruiken. Dat hoeft ook niet. 
Ik kan wel wisselen en het idee dat ik ooit veel meer stapels mooi 'witgoed' heb, is erg aanlokkelijk. 



Hopelijk genieten jullie van de plaatjes...







Een losse deksel past prima op de ondiepe schaal.






Ik wens jullie allemaal een heerlijke zondag toe, ook al is het zonnetje verscholen achter wolken. 




Lieve groet,

Nadine






Best Blogger Tips

6 opmerkingen:

  1. Prachtig !!! heel mooi hoor....fijne zonnige zondag...liefs Ria....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt dat oude gestapelde servies zo mooi! Toevallig tikte ik gisteren bij de kringloopwinkel nog twee P. Regout schalen met mooie gewerkte randen op de kop. Maar zo`n mooie collectie als jij heb ik niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeerfoto's. Zulk mooi servies wil ik ook wel op tafel!
    Fijne zondag nog,
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Ik deel je passie. Net als oud linnengoed, daar kan ik ook geen genoeg van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine