zaterdag 16 mei 2015

Brocante Fair in Emst ~ sfeerimpressie

Hallo allemaal, hi all!

Afgelopen donderdag brachten vriendinnetje Mandy en ik een bezoekje aan de Brocante fair in Emst, georganiseerd door Elian van The Pollewop Place


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Last Thursday my friend Mandy and I visited a brocante/antiques fair in the Netherlands. Below you can find some pictures I took on the fair. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


's Morgens vertrokken we tegen kwart over zeven richting Gelderland om rond kwart over negen aan te komen in Emst. Nadat we de auto geparkeerd hadden konden we aansluiten in de steeds groter wordende rij.

Enkele weken geleden had ik een prachtige prent bij Tante Jo gekocht en Petra van Fort Lapin was zo lief om deze voor mij mee te nemen naar de fair, samen met de theepot die ik bij haar bestelde. 
Mijn eerste aanwinsten van deze dag kon ik al in de auto plaatsen.  

Kort hierna trof ik Moon Spaan, de maakster van mijn mooie Marie Antoinette Sweetheart. Nu kon ik haar dan eindelijk in het echt bedanken voor dit handgemaakte juweeltje! 

Om tien uur mochten we naar binnen en we wisten niet wat we zagen. 
Een groot terrein met tientallen kramen vol met de meeste prachtige spullen. Nog geen twee minuten later mocht ik een mooie terrine in mijn marktmaatje (boodschappenkarretje) leggen. Yes! 

Zoveel moois en zoveel stands.... 
We maakten eerst een sneller rondje om naderhand alle kramen nog eens rustig te bekijken. 

Onderweg vonden we beiden mooie spulletjes. Mandy een mooie koffer, een rek en een prent. Ik hoopte op mooi aardewerk en vond dit ook, onder andere twee theepotten en twee terrines. Daarnaast kocht ik een tweede geweldige prent voor op de woonkamerplank. 

Ook trof ik enkele 'bekenden'. Ontzettend leuk om Margreet Frens van Liefde voor Brocante, Aurore Brocante, Aya Sofia Mulder van Decoraya, Moon Spaan, Bonnie van Brocante WebshopAnja van Heerlyck Goed, Yvonne van De Tweede Lente en Petra Wessels van Fort Lapin (weer) eens in het echt te zien en spreken!!

Deze fair was de rit MEER dan waard! Volgend jaar willen we dan ook zeker weer gaan. 


Bedankt Elian en hulptroepen voor het organiseren van deze mooie dag 
en bedankt standhouders voor het delen van al jullie moois!



Hieronder enkele foto's van de fair. Hopelijk genieten jullie ervan!









Philipse Vintage & Brocante




Brocante Webshop.



Stand van de dames van Brocantès.





Heerlyck Goed




Oud en Nu



Home Sweet Home and Garden



Paleis op de Dame Brocante



Het geruite roosje



Vita Huset





In een volgend bericht laat ik jullie mijn vondsten zien!

I'll be showing my findings in my next post!




Lieve groet,

Nadine







Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. Nadine,
    Ik zag je voor mij in de rij staan (herkende de zwart witte trolleys)
    Goed dat we zo vroeg waren hadden we bijna eerste keus en nog een beetje ruimte
    Mijn man en ik hebben ook zo genoten en mooie spullen gekocht

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke, had je graag even gesproken! Volgende keer tik je mij maar even aan hihi.

      Het was geweldig!

      Verwijderen
  2. Het was een prachtige dag in Emst.. zo leuk om jou te ontmoeten Nadine!
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for leaving a comment!
Dank je wel voor het achterlaten van een reactie!

Love, lieve groet,

Nadine